sobota, 19 kwietnia 2014

Radosne świętowanie :)

Bardzo chciałam Wam wszystkim podziękować za tyle ciepłych słów, które otrzymałam od Was odnośnie remontu kuchni :) nawet nie macie pojęcia jak bardzo tych kilka miłych słów potrafi zmotywować. Obiecuję, że na bieżąco będę zdawać relację z  postępów w kuchni :)

A tymczasem korzystając z faktu, że dziecko usnęło bardzo wcześnie wymęczone po całym dniu spędzonym na działce (piękne dziś było słoneczko!), chciałam życzyć Wam radosnych, słonecznych i pełnych nadziei na lepsze Świąt Wielkiej Nocy! Dziękuję, że jesteście. A oto kilka migawek dekoracji wielkanocnych jakie zagościły u mnie w domu :)


Na stole pojawiły się króliczki zakupione w home & you (pan królik miał już nawet operację złamanych nóg) i koszyczek z pepco. Wstawiłam do niego doniczki z szafirkami wyhodowanymi na działce, wypełniłam wyfmuszkami i gotowe :) oczywiście już w marcu zakupiłam tkaniny, z których powstały poduchy, bieżniki, narzuta i  tildowe króliczki, ale o tym za chwilę.



 Ozdabianie gałązek to sprawdzony sposób na szybką i efektowną dekorację. Tego nie można zepsuć ;)






Po pięknych czarno białych poduchach przyszedł czas na wiosnę :) niesamowicie radośnie się zrobiło w salonie, jakby ktoś ogród przyniósł do domu.


W sypialni postawiłam na łagodne szarości i delikatne niebieskie akcenty. Jest spokojnie i pastelowo :)

 

Na kominku wianek styropianowy obłożony mchem, robiło się go bardzo sprawnie i przyjemnie, nie licząc pająków, które w nim zamieszkiwały, ano zachciało się babie mchu z działki przynosić ;)




Na toaletce tylko kilka jajek zawieszonych na gałązkach.


W rogu odświeżony koszyk, który ostatnio już pokazywałam.


Zachwycona narzutami na Waszych blogach, postanowiłam uszyć sobie podobną. Oj faktycznie, trochę czasochłonna ;)


W tym roku postanowiłam wprowadzić nieco zachodnich zwyczajów świątecznych, głównie ze względu na niesamowitą frajdę, jaką mają dzieciaki szukając ukrytych przez zająca jajek. Wierzę, że smyk będzie zadowolony z pysznych czekoladowych jajek, szczególnie gdy już wszystkie znajdą się w koszyczku a potem w brzuszku ;)



A tu już trojaczki, każdy inny ;) króliczki powstały specjalnie z okazji Świąt, jako upominek od mamy/cioci, dla Synka i  dwójki chrześniaków. Trochę się tremowały podczas sesji.

 
 
 Na sam koniec żegnam Was pysznym waniliowym sernikiem z kokosową pianką :)
Wesołego Alleluja!

 




25 komentarzy:

  1. Radosnych, pogodnych Świąt Wielkiej Nocy, smacznego jajka i mokrego Dyngusa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych, radosnych i rodzinnym Świąt :-) Piękna ta parka królików i koszyczek na jajka również, u mnie w pepco nie widziałam takiego niestety :-( Wianek mnie tak zauroczył, że jutro po świętowaniu zabiorę Męża i Córę do lasu na spacer :-) Pozdrawiam, Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego z okazji Świąt Wielkanocnych :) koszyczek był wyłożony w środku tkaniną, ale wyjęłam ją by było widać wydmuszki, więc w oryginale wyglądał nieco inaczej ;)

      Usuń
  3. Przyjemny klimacik stworzyłaś. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten koszyk nie był w środku wyłożony materiałem ?:-) Bo patrzę i widzę ,że mój podobny ( a jakże cudna cena ,co ?:-)) , tyle ,że z ubrankiem :-) Ale fajnie sobie pomyślałaś z dekoracją .. jest bardzo cottage ! :-))

    Wesołego Alleluja ! :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszyczek był wyłożony materiałem, ale na potrzeby dekoracji świątecznej został wyjęty ;) również wszystkiego dobrego i Radosnych Świąt! :)

      Usuń
  5. Piękny wianek, a sernik wygląda bardzo smakowicie - chętnie przyjmę przepis :)
    Spokojnych świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis pochodzi ze strony Moje Wypieki http://www.mojewypieki.com/przepis/sernik-pod-kokosowa-pierzynka bardzo często korzystam z tamtejszych przepisów, są wyśmienite i sprawdzone :) Dziękuję i również Wesołych Świąt :)

      Usuń
  6. Przepraszam, że spóźnione, ale liczą się szczere słowa :) tak więc zamiast wesołych świąt, które już minęły, życzę szczęścia, zdrówka i spełniania marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie udekorowałaś dom na święta. Tyle różnych drobiazgów, które wnoszą ciepło i rodzinną atmosferę.
    Narzuta wygląda świetnie- warta była wysiłku. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście jest mniej dekoracji niż na Święta Bożonarodzeniowe, bo chyba nie zdążyłabym z tym wszystkim ;) dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Widzę, że u ciebie świątecznie i wiosennie :) sypialnie mamy w tych samych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie uniwersalne kolory, do których wszystko pasuje :) pozdrawiam

      Usuń
  9. Ależ piękne dekoracje!:) I takie z klimatem. Bardzo podoba mi się Twój blog więc jeśli pozwolisz, to rozgszcze sie na dłużej:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) będzie mi bardzo miło. Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. i love your blog!,, you have a new follower from Chile
    Angélica

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana zapraszam na moje pierwsze retro Candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ...halo, halo? Co tu taka cisza? ;-)

    OdpowiedzUsuń