sobota, 14 lutego 2015

Ostatni powiew zimy i co u nas

Witajcie :) Trochę mnie nie było, niemniej odwiedzam Wasze blogi regularnie choć nie zawsze zostawiam po sobie ślad. Dużo obowiązków, mało czasu i jeszcze jakieś choróbska nam się przyplątały, po całym dniu nie mam już siły, żeby coś naskrobać, ale w końcu się zmotywowałam i jestem :) Na razie jeszcze kilka ujęć zimowych dekoracji i tego co między innymi powstaje w Małej Stolarni. A już niedługo mam nadzieję, pokażę co się u nas właśnie zmienia, ale o tym na razie cicho sza!

 Salon tak jak i sypialnia tonie w szarościach i czerni z bielą. Zimowo lutowo :)


Oczywiście nie mogło zabraknąć akcentów przywołujących na myśl srebrzysty szron i mróz szczypiący w nos i uszy ;)



Wszystkie dekoracje i tekstylia utrzymane w tej samej kolorystyce.


A tutaj kilka naszych ostatnich prac, niektóre jak widać walentynkowe choć dziś naprawdę mało w tym temacie ;)




A na koniec mała zapowiedź tego co już wkrótce mam nadzieję Wam pokazać :) dla nas zmiana ogromna.




Pozdrawiam ciepło spod kołderki. Mam nadzieję, że siły wkrótce wrócą i szybko uda się dokończyć wszystkie projekty.

Alicja

23 komentarze:

  1. Milusio....Chętnie przysiadłabym się na tej sofie z kawką w łapce... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak kawka w łapkach a nogi wygodnie wyciągnięte na pufie :) taki relaks to lubię ;)

      Usuń
  2. Życzę zdrówka i czekam na "odsłonięcie" nowego

    OdpowiedzUsuń
  3. Kotwica i breloki kapitalne!!!!
    Zdrówka życzę i czekam na odsłonę tego co się pozmieniało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, mam nadzieję, że już niebawem uda nam się wszystko skończyć :)

      Usuń
  4. U mnie też szarości z kroplą b&w, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię to połączenie, ale jak siebie znam, zaraz wymyślę coś nowego ;)

      Usuń
  5. Świetne breloki :) kochana zdrówka życzę i do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale przytulnie:-) Mimo, że szaro to nie ponuro:-) Pozdrawiam cieplutko i wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na szczęście w temacie infekcji jest już dużo lepiej :) pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękna zima u Was - nastrojowa...
    Szkoda, że choróbska się przyplątały :( choć u nas nie lepiej...
    Gwiazdkowe breloczki są przecudne i ciekawski kotek na książkach też :)
    Cóż to nowego planujecie? Jestem strasznie ciekawa :)
    Trzymajcie się cieplutko i kurujcie!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) tyle dobrej energii otrzymaliśmy w komentarzach, że nie mogło być inaczej jak tylko szybko wrócić do zdrowia :)

      Usuń
  8. Ależ Ty masz piękny ten podnóżek ;) Jest idealny. Moja przyjaciółka z dzieciństwa ma identyczny i ciągle się nim zachwycam. Pozdrawiam Alu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj a jaki wygodny ;) ale koniecznie planuję na niego większą tacę, tak żeby kawa i ciastka nie musiały walczyć i miejsce z dekoracjami ;) pozdrawiam

      Usuń
  9. Ciekawe co to za zmiany.... :) Czy może w sypialni? Ja się Twoją sypialnią tak zachwycam, że co chwilę ją podziwiam i jestem ogromnie ciekawa czy tam coś zmienisz :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zmiany te nie dotyczą akurat sypialni, aczkolwiek nie ukrywam, że wymieniłam już w niej tekstylia i wprowadziłam bardziej wiosenny nastrój :) ale o tym później ;) pozdrawiam

      Usuń
  10. Hmmm... co się może zmieniać ? Jaką mam zagadkę hihi. Zdradzaj rąbek tajemnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zagadka wkrótce się wyjaśni a tymczasem cichosza ;) pozdrawiam

      Usuń
  11. Hm u Ciebie jakoś tak świątecznie i zimowo a już wiosna:) Chociaż za oknem pada ciągle śnieg:) Wpadam złożyć życzenia Wielkanocne: Wesołego Alleluja! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń